joi, 21 mai 2009

Studiu

Am o promisiune din partea domnului Diacon Gheorghe Cazacu. Am nevoie de aprobarea domniei sale (la rubrica de "comentarii'), doresc sa "imprumut" cateva fraze (deocamdata) de pe blogurile sale:
1) http://frategheorghecazacu.blogspot.com/ : VIATA CRESTINA ORTODOXA
2) http://gheorghediacon.blogspot.com/ : DAI CREDINTA EI PUTERE SUFLETE
3) http://www.cazacugheorghe.blogspot.com/ : Fratele Suferinţei
4) http://www.fratelesuferintei.blogspot.com/ : FRATELE DIACON GHEORGHE CAZACU IN SLUJBA LUI DUMNEZEU SI FIUL OMULUI
5) nu-l mai gasesc; il rog sa-mi mai dea adresa inca o data, tot in "comentarii'
~~
Daca nu aveti rabdare, pana mai postez TOT aici "o continuare", va rog sa vizitati blogurile de mai sus, si sa reveniti cu mici comentarii; Ma vor ajuta si parerile altora (voi adauga la continuare, si comentariul dvs., insotit, de data asta, de comentariul meu LA VEDERE !--va multumesc!) !
Eu oricum "astept" aprobarea domnului Diacon(Admin ++++).
Va multumesc pentru ORICE informatie si parere pertinenta !
Stiu de la domnia sa (si verbal pe ID) ca este in misiune in ITALIA. Ganditi-va ! Daca ati fi plecati de mai multa vreme din tara, NU V-AR FI DOR ?!! Va invit si va rog sa il ajutam, de aici din TARA , macar la modul VIRTUAL. Am primit din partea domniei sale UN AJUTOR REAL, adresat lui Mirela, fata mea mai mare (din partea sotiei mele, Mihaela). Ii multumim pentru "sacrificiul" sau generos, de care cel mai mult s-a bucurat Mirela, bineinteles ! "Sacrificiu" pentru ca si dinsul este "bugetar", pentru ca are si alte (inclusiv Blogurile sale) contributii, "nevazute" (pentru a nu fi STERSE de Dumnezeu) si "fara comentarii de prisos!".
Dumnezeu sa-i dea sanatate si LUMINA in lucrarile sale, mai ales cele INCHINATE lui Dumnezeu ! Doamne ajuta ! Amin !
~
va astept cu drag ! al dvs. DoarATAT: ROSCA Gheorghe Cornel, un 'incepator" in Lucrarea Domnului !
Dumnezeu Sa Ne Ajute, pe noi TOTI cu gand curat, dar "dornici de curatire de pacat", intru salvarea SUFLETULUI, dupa VOIA Domnului !

3 comentarii:

CAZACU GHEORGHE spunea...

Doamne Ajuta! Frate Rosca Cornelius , in cele spuse de mai sus inteleg mult si logic ca ati depus o munca enorma in aceasta postare Domnul sa va binecuvanteze , si sa va dea putere de munca.
Cazacu Gheorghe Pr. Diacon
Semnatura..........................

Puteti Copia aceia ce va este mai de Folos.

Cu mult drag si binecuvantarii, domnul sa va intareasca.

Dumnezeu sa va dea sanatate bucurii in familie , si voi fi acelasi , sa va ajut! cum Doriti . Dupa ceia ce putem oferi.

Doamne Ajuta!

Multumim Anticipat Domnul Cornelius.

Amin.

GHEORGHE CAZACU spunea...

Biblia spune ca adevaratul prieten isi da viata pentru aproapele sau ,, si asa este sunt deacord . Dumnezeu odata ma chemat pe nume(isaia41:8) eram pe undeva prin desert , si ma aflam intr-o mare gramada de nisip care ma tragea in jos si ma tras ,si ma tras,tot mai in jos pana am ajuns la nivelul nasului in nisip ,dar in acea zi cineva a ales sa treaca prin desertul acela imens si plin de cactusi, de minzeri, acolo se depozitau toate gunoaiele in acel desert . Si acest om m-a apucat de mana dreapta si ma scos din nisipul acela miscator MI-A SALVAT VIATA acel om mai mult mia curatit si hainele ,ma dus si mia dat sa mananc ,am stat cu el la masa a fost un om atat de pritenos, si cu ochii plini de lacrimi mi-a spus am ales sa te salvez pentru ca am auzit strigatele tale fiule de acea astazi esti liber nu mai esti prins in acea ingesuiala care te facea rob a pacatului . AM ALES SA TE SALVEZ, DAR A TREBUIT SA TREC PRIN MULT FIULE , VIATA DUREROASA , SI MIA SPUS VEZI ACESTE SEMNE DIN PALMELE MELE? SI EU AM RASPUNS DA , DAR CE SUNT CU ELE SI EL MI-A SPUS CA SI-A DAT VIATA PENTRU MINE CA SA MA SALVEZE DIN ACEA GROAPA CARE MA APASA SPRE MOARTE ,SPREO O MOARTE CARE NU TE MAI PUTEAI INTOARCE INAPOI , SI AM STAT DE VORBA CU EL SI AM INTELES CA SUNT DATOR CU VIATA MEA CA EL SA-L URMEZ SI ASA AM FACUT SI ASA VOI FACE PANA IN VESNICII , ACEST OM MI-A EXPLICAT CE ESTE ADEVARATA PRIETENIE ,, SI MI-A ARATAT CE ESTE O PRITENIE ADEVARATA ….II MULTUMESC NEINCETAT SI ASTAZI , ACEL OM ESTE SI VA FI, ESTE IISUS HRISTOS . DOMNUL SA VA BINECUVINTEZE IN VECI AMIN.

Pr. Diacon Cazacu Gh.

DoarATAT spunea...

Hristos S-a Innaltat !
Prezumtia de nevinovatie, o tin ACTIVA pentru absolut toata lumea din virtual, DAR...
continuarea in ARTICOL .
ADEVARAT S-A INNALTAT !